Politica Retur
Dreptul la retragere
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire sau interventii neautorizate, etichete de identificare OEM lipsa , ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a retine o suma, nu mai putin de 25% din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
Rambursarea sumei achitate:
Profesionistul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii Profesionistului de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
Profesionistul va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea si receptionarea produsului vandut.
In cazul in care produsul returnat prezinta, ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, este murdar, prezinta zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, etichete de identificare OEM lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a retine o suma, nu mai putin de 25% din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Exceptii:
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
– contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
– furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
– furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
– furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
– furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
– furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
– contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere.
Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
– furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
– furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica in conformitate cu OUG 34/2014 art. 16.
– In cazul in care produsul face parte dintr-o comanda externa, sau, dupa caz, se face rezervare in regim extern ( bunuri aduse la comanda ), sau fac parte dintr-o campanie cu regim limitat
– In cazul in care produsul returnat prezinta, ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, este murdar, zgarieturi, lovituri, socuri electrice,
accesorii lipsa, etichete de identificare OEM lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a retine
o suma, nu mai putin de 25% din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Ne rezervam dreptul de a refuza
acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
– La returnarea sau inlocuirea produselor, clientul in mod obligatoriu trebuie sa specifice ca este de acord cu deschiderea
coletului
Resurse:
*NU UITA: Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur de aici:
Descarca Lista cu conditii Completa
Ce trebuie sa stii pentru ca procesul de retur sa decurga usor:
Ca să returnezi produsele vândute de SC OKALBA SRL sau de magazinele partenere OKALBA, completează formularul de mai jos.
Pentru a putea completa si trimite formularul de retur trebuie sa fii logat. Logheaza-te pe site. Odata logat vei putea vedea lista de produse pe care le-ai cumparat si inca pot fi returnate conform termenului de retur. Din aceasta lista poti selecta direct produsul pe care vrei sa il returnezi. In plus, fiind logat, multe informatii vor fi preluate automat,
Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur .
Daca vrei sa returnezi mai multe produse completeaza un singur formular de retur. Daca vrei sa returnezi mai multe produse, diferite, completeaza cate un formular pentru fiecare dintre acestea.
Descarca Formular de retragere
Copyright © 2012 OKALBA